• info@websazan.ir
  • تماس با ما: 26130635
  • تهران - کامرانیه، خیابان حاتم خانی
0 آیتم - تومان
  • سبد خرید شما خالی است.

تبلیغ ریشه در زندگی اجتماعی افراد دارد. عملی است که در آن فروشنده یا تولید کننده سعی می کند به روشی خلاقانه خریدار بالقوه را از تولید یک محصول آگاه کند، یکی از معمول ترین این روش ها استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. ما انسان ها ذاتا با هدیه گرفتن رابطه احساسی خوبی برقرار می کنیم و هرگز کسی را که به ما هدیه می دهد از یاد نمی بریم.
ارزش یک هدیه تنها به بهای مادی آن نیست، هدیه ای مناسب است که بهتر و بیشتر دیده شود و همچنین محل مناسبی بر روی آن برای یادآوری برند شما اختصاص داده شده باشد.
گستره محصولات یک هدیه، قابلیت انتخاب بهینه، متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه را برای شما به ارمغان می آورد .
هدف ما یک هدیه ، یک تبلیغ و یک لبخند است.
از شما سپاسگزاریم که در بزرگ شدن، خوب دیده شدن و خوب ماندن خود ما را به همراهی پذیرفته اید.

نقش هدایای تبلیغاتی در رقابت‌های بازاریابی

در تعاریف بازاریابی می‌توان گفت بازاریابی فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها وخواسته‌ها از طریق فرآیند مبادله است. با این حال روش‌های گوناگونی نیز برای بازاریابی شرکت‌ها وجود دارد. یکی از این روش‌ها، هدایای تبلیغاتی یا هدیه‌های تجاری است. این هدایا اجناسی هستند که در برنامه‌های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می‌شوند. این محصولات برای تبلیغ یک رویداد، شرکت یا عنوان تجاری در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می‌شود و بخشی از رقابت عظیم بازاریابی است.

امروزه در بازاریابی و بازارسازی ایجاد یک رابطه قوی بین تولیدکننده یا عرضه‌کننده باهدف که همان مشتریان و خریداران هستند نکته‌ای بسیار مهم است. مشتریان و خریداران با توجه به رقابت‌های نزدیک میان شرکت‌ها، طبعا انتخاب‌های متعددی برای خرید خواهند داشت، اما وفاداری آنها به فروشنده یا تولیدکننده دست و دلباز و خوشرو بیشتر است؛ حتی اگر قیمتی که بابت یک محصول پرداخت می‌کنند، نسبت به سایرین بالاتر باشد .

جان هال، نویسنده مجله فوربس، درباره این روش در بازاریابی می‌نویسد: «هدایا در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ می‌کنند.» مجله تجاری ساکرامِنتو نیز در این باره گزارش می‌دهد: «در سال‌های اخیر برخی از شرکت‌ها به علت رکود اقتصادی نیروهای خود را تعدیل کرده‌اند، به همین دلیل بسیاری بر این باورند که هدیه دادن برای حفظ روابط مهم است.»

امروزه اگر شرکتی مشتریان کمی داشته باشد، می‌تواند با استفاده از هدایای تبلیغاتی تعداد مشتریان خود را افزایش دهد، بنابراین و برای این کار باید به علایق مشتری توجه کند. هدایای تبلیغاتی در اشکال و قالب‌های گوناگون هستند. سایت‌هایی نیز وجود دارند که هدایای تبلیغاتی را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان می‌گذارند، به این معنی که در وب‌سایت‌های خود هدایای تبلیغاتی موجود را در اختیار مشتری قرار داده و به او معرفی می‌کنند.

از جمله محصولاتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی بوده و می‌توانند نقش موثری در بازاریابی شرکت‌ها داشته باشند، می‌توان به کالاهای پرکاربردی چون ابزار چندکاره، کیف ابزار، ست‌های هدیه، ست چرمی، کیف پالتویی چرمی، کمربند چرمی، جاکلیدی چرمی، انواع جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چرمی و ست مانیکور، آفتابگیر تبلیغاتی، یادداشت تبلیغاتی، موس‌پد تبلیغاتی، انواع لیوان تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی، لیوان سرامیکی، انواع سررسید، خودکار، کیف، لیوان، ساعت، ساک، فلش مموری تبلیغاتی، فلش مموری چرمی، فلش مموری کلیدی، فلش مموری فلزی، فلش مموری کارتی، انواع پاور بانک و ذخیره‌کننده انرژی اشاره کرد.

نقش هدایای تبلیغاتی در بازارهای مدرن

در دنیای رقابتی امروز شرکت هایی موفق هستند که بتوانند ارزش های بیشتری را برای مشتری به وجود آورند. جان هال نویسنده مجله فوربس مینویسد که هدایا تبلیغاتی در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ میکنند.بنا به گفته سرجیو زیمن شرکت ها باید بتوتنند دلایل بیشتری به مشتریان ارائه کنند تا آن ها را به خرید و ایجاد رابطه بلند مدت با شرکت ترغیب کنند. یکی از راه هایی که میتواند مشتریان معمولی را به مشتریان وفادار تبدیل نماید ارسال هدایای تبلیغاتی برای آن ها میباشد. برخی از شیوه های تبلیغات تاثیر گذاری کمتری را نسبت به باقی شیوه ها دارند لذا بسیار کم ارزش میباشند. تاثیر اینگونه از تبلیغات بر ذهن مخاطب کم بوده و مانع از شکل گیری نگاه مثبت مخاطب به شما میگردد،در مقابل شیوه های دیگری برای تبلیغات هستند که دارای تاثیر گذاری بسیار بیشتری میباشند.از آن گونه میتوان به کالاها و هدایای تبلیغاتی اشاره کرد. هدایای تبلیغاتی که در بازار با کالاهای متنوعی ارائه میگردند میتوانند با دوام بالای خود و موارد مصارف متنوع و کاربردیشان برای مشتریان شما لذت بخش بوده و برند تجاری شما را در ذهن مخاطب به راحتی ماندگار نمایند.همانطور که گفته شد این کالاها دارای ماندگاری زیادی میباشند،برخی از این کالاها جنبه تزئینی داشته مانند صنایع دستی و برخی دیگر جزء کالاهایی هستند که مورد نیاز مشتریان میباشند مانند جاکلیدی یا فلش مموری یا… با توجه به این دو نکته یعنی ماندگاری بالا و کاربردی بودن، این کالاها را میتوان یکی از بهترین شیوه های تبلیغات دانست. وب سازان با تجربه ای بالا و ارائه طیف گسترده ای از این نوع هدایای تبلیغاتی و توانایی انواع چاپ (سیلک،تامپو،لیزر) میتواند شما را در رسیدن به آرمان هایتان یاری نماید.

هدایای تبلیغاتی