• info@websazan.ir
  • تماس با ما: 26130635
  • تهران - کامرانیه، خیابان حاتم خانی
0 items - تومان
  • سبد خرید شما خالی است.

انیمیشن (جلوه های ویژه بصری)

ما همواره در تلاشیم با تحقیق و توسعه دانش روز در زمینه انیمیشن و هنر های دیجیتال، با گروهی خلاق، توانمند، ایده پرداز و متخصص، پیوند میان دنیای هنر و تکنولوژی را به بهترین صورت ایجاد کنیم و آثاری تاثیر گذار و به یاد ماندنی در زمینه انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی و موشن گرافیک خلق کنیم

کارکرد انیمیشن در تبلیغات / تبلیغ خیال انگیز و ماندگار به سبک فانتزی
«مامان جون بستنی‌‌اش خوشمزه‌تره»؛ «اسمم بابا برقیه». این عبارت‌های تبلیغاتی مربوط به آگهی‌های انیمیشنی ۲۰ سال پیش هستند. حدود ۲۰ سال از پخش این آگهی‌ها می‌گذرد ولی هنوز در خاطر ما باقی مانده‌اند؛ آگهی‌هایی که کیفیت بالایی نداشته‌اند اما دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیزند.

قابلیت اصلی این سبک ‌تبلیغاتی چیست؟ 

انیمیشن به‌شدت باعث ماندگاری پیام تبلیغاتی در ذهن مخاطب می‌شود. علت این موضوع نیز به خاطر شخصیت‌پردازی در انیمیشن است. پس در انیمیشن مهم‌تر از تکنیک، شخصیت‌پردازی است، چون این هنر قابلیت این را دارد که شخصیت‌ها را فانتزی‌تر و خیالی‌تر از واقعیت به مخاطب نشان دهد. درست است که در هنرهای رئال نیز می‌توان شخصیت‌پردازی کرد ولی مطمئنا به جذابیت انیمیشن نخواهد بود. شاید به همین دلیل است که در حال حاضر اگر از هر ایرانی بپرسیدکه چند آگهی در ذهنش باقی مانده، شک نکنید که دست‌کم یک آگهی انیمیشنی را به یاد خواهد آورد.

موشن گرافیک، رسانه ای ساده و انعطاف پذیر

در میان سبک‌ های مختلف ویدئو که برای انتقال محتوا استفاده می شوند، اخیراً موشن گرافیک جایگاه ویژه‌ای در میان سلیقه ها پیدا کرده است. سبکی جذاب و ساده که محتوا را به سادگی انتقال می دهد؛ به دلیل تونالیته رنگهایی که در این سبک از ویدئو استفاده می شوند، جذابیت بصری بالا و همینطور حجم پایینی دارند و بنابراین این سبک قابلیت انعطاف پذیری بالایی در رسانه های مختلف دارد. این ویژگی سبب می شود تا اشتراک گذاری این محتوا با سرعت و تعداد بیشتری انجام شود زمان آماده سازی یک موشن گرافیک باکیفیت به نسبت پایین تر از سایر سبک های ویدئویی –البته با کیفیت بالا – است، همینطور قیمت تولید موشن گرافیک به نسبت پایین تر از سایر ویدئوهاست.
همه این ویژگی ها باعث می شود همه کسب و کارها برای انتخاب موشن گرافیک به عنوان ابزار اصلی انتقال محتوا در بازاریابی محتوا یقین پیدا کنند. با اطمینان آینده بازاریابی ویدئویی در دست موشن گرافیک است.

خدمات این واحد :

تولید انیمیشن سه بعدی (۳D Animation)

  • ساخت پویانمایی فرهنگ سازی، ایمنی و  آموزشی در قالب انیمیشن سریالی، کوتاه و سینمایی؛
  • ساخت انیمیشن و شبیه سازی صنعتی، خط تولید، عمرانی و مکانیکی، نفت، گاز و … ؛
  • تولید انیمیشن و پیش نمایش معماری، مجتمع های تجاری، اداری، تفریحی و ساختمان مسکونی پیش از ساخت؛
  • تولید انیمیشن پزشکی، اعمال جراحی و شبیه سازی فعالیت های مولکولی؛
  • ساخت انیمیشن و پرزنت از محصولات شما؛
  • طراحی شخصیت برای برند شما و در صورت تمایل، تولید انیمیشن آن؛
  • تولید انیمیشن تلفیقی با فیلم رئال؛
  • تولید انیمیشن کودکانه و موزیکال؛
  • ساخت تیزر انیمیشن و تیزرهای تلفیقی.

تولیدات موشن گرافیک (Motion Graphic)

  • ساخت تیزر انیمیشن های تبلیغاتی دو و سه بعدی؛
  • سه بعدی سازی لوگو و ساخت اینترو،
  • تولید ووله انیمیشن دو و سه بعدی؛
  • متحرک سازی پوستر، آرم و لوگو؛
  • تولید موشن گرافیک دو بعدی و تلفیقی سه بعدی.

تولید جلوه های ویژه رایانه ای پیشرفته (Advanced VFX)

  • تلفیق رئال و انیمیشن به شکل بسیار واقعگرایانه؛
  • انجام شبیه سازی سیالات، انفجار، دود، آب، آتش و تلفیق با فیلم یا انیمیشن؛
  • انجام خدمات کروماکی و کامپوزیشن؛
  • تولید انیمیشن بسیار واقع گرایانه و استفاده به جای فیلم رئال.

خدمات دیگر

  • عکاسی صنعتی؛
  • مشاوره ، نظارت  و اجرای جلوه های ویژه ی سینمایی؛
  • ساخت تیزرهای تلوزیونی؛
  • طراحی غرفه ی نمایشگاهی.

مسئله امروز دنیا، تولید نیست بلکه فروش است!

نیاز به تغییر در جهت همراه شدن با استراژی‌های جدید در حوزه بازاریابی و تبلیغات به منظور توسعه کسب و کار، هر روز بیش از پیش احساس می شود.

نیاز اقتصاد امروز به بازاریابی به قدری مهم است که گفته می شود:

« تولید کالا مسئله اصلی نیست، بلکه در درجه اول، مسئله فروش آن دارای اولویت میباشد

تصور می کنید با گفتن اینکه: «در کسب و کار خود بهترین هستید»، بتوانید مخاطبتان را مجاب کنید که واقعا بهترین هستید؟

فراموش نکنید که همه رقبای شما نیز چنین ادعایی دارند،

پس به نظر نمی رسد که مخاطبین شما به سادگی متقاعد شوند که کالا یا خدماتی که شما تولید می کنید برای آنها بهترین است؛

بنابراین به صرف دیدن یک آگهی یا یک تبلیغ نمی توان جذابیتی برای مخاطبان ایجاد کرد،

پس بهترین راه بازایابی برای جذب مخاطب بیشتر چه میباشد؟

بهترین تکنیک بازاریابی

توسعه پرشتاب بسترهای ارتباطی و تبلیغاتی، تا حدود زیادی باعث شده که هزینه استفاده از تبلیغات نسبت به گذشته کمتر شود،

استفاده کنندگان از خدمات تبلیغات افزایش پیدا کنند و در نتیجه اثربخشی تبلیغات به کمترین حد خود تنزل پیدا کند.

مانند بسیاری از ایمیل های تبلیغاتی، بیلبوردها و … که مورد توجه مردم قرار نمی گیرند.

سوال اصلی اینجاست که چطور می توان از همین بسترهای موجود برای ارائه یک تبلیغ اثربخش استفاده کرد؟

با در نظر گرفتن اینکه کسب و کار ما به دنبال یک فروش مقطعی خوب و یا افقی دورتر می گردد،

می توان استفاده مناسب از محتوا را در عرصه بازاریابی به عنوان راه حل نهایی پیشنهاد کرد.

بازاریابی محتوایی تکنیکی از بازاریابی می باشد که در آن سازمان می کوشد تا با خلق ارزش، ارتباط قدرتمندتر و پایدارتری با مخاطبان برقرار کند.

این که چگونه می توانیم حجم وسیعی از اطلاعات را در بازه زمانی «‌‌فرصت» به مخاطب انتقال دهیم چالش اصلی در بازاریابی محتوا خواهد بود.

محتوا می تواند انتظار شما را برآورده سازد، یعنی مفاهیم مد نظرتان را به سادگی انتقال دهد،

سبک جذاب و تاثیر گذاری داشته باشد و آنقدر انعطاف پذیر باشد که بتواند در رساته های مختلف ارائه شود.

بنابراین میتوان گفت «محتوا پادشاه است».

کدام قالب محتوا مناسب‌تر است؟

بازاریابی محتوایی شامل انواع محتوا مانند: صدا (پادکست) ، متن (مقاله) ، تصویر (اینفوگرافیک) می باشد،

که در این میان به علت برقراری ارتباط قدرتمندتر با مخاطبان، توجه بیشتری به تصویر میشود.

به واقعیت های زیر توجه کنید:

۱- ۹۰ درصد اطلاعاتی که مغز دریافت می کند تصویری هستند.

۲- تصاویر ۶۰٫۰۰۰ بار سریع تر در ذهن تحلیل می شوند.

۳- افراد اطلاعات تصویری را «از طریق ضمیر نا خودآگاه» راحت‌تر به ذهن میسپارند.

واقعیت هایی از جنس موارد بالا، بازاریابی و تبلیغات را تغییر داده‌اند؛ اما در هر تغییر تهدید ها و فرصت هایی نیز نهفته است.

بیایید تصور کنیم تصاویر حرکت کنند!

بسیار جذاب خواهد بود اگر شما بتوانید برای انتقال محتوا، از تصاویری متحرک استفاده کنید.

ویدئو ها بخش عمده ای از بازاریابی را در سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص داده اند به طوری که سال ۲۰۱۵ را « سال بازاریابی ویدئویی» نام گذاری نموده اند.

پیش بینی ها می گویند که تا سال ۲۰۱۷ تماشای ویدئوی آنلاین ۶۹ درصد از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص خواهد داد!

همین حالا یوتیوب در ماه بیش از یک میلیارد بازدیدکننده‌ی منحصر به فرد دارد. استفاده از محتوای ویدئویی، شانس دیده شدن شما در جستجوی گوگل را تا ۵۳ درصد افزایش می دهد.

توجه کنید که هر ۱ دقیقه ویدئو به طور متوسط حدود ۱٫۸ میلیون کلمه، محتوا در خود جای داده است؛ پس جذابیت بالای ویدئوها نسبت به سایر قالب‌های محتوایی نیز برکسی پوشیده نیست،

از سوی دیگر، مطالعات مختلف نشان می‌دهند که بیش از نیمی از شرکت‌ها در حال حاضر از رسانه ویدئویی استفاده می‌کنند

و درنهایت می توان با صراحت گفت: ویدئو، آینده‌ی بازاریابی محتوا است.